30 Mayıs 2009 Cumartesi

Bebekli Poşet Torbaları...


Bu tatlı sarışın bebek neden mi duvarda asılı? beni takip edin...
Alışveriş yaptınız,etrafta bir sürü poşet var. Nerede saklamalı bu poşetleri? Bir yakınım ,beni ziyarete geldiğinde getirmişti bu bebeği. Uzun elbisesiyle çok güzel görünüyordu. Ama bir atraksıyonu vardı. Uzun elbisesinin etek ucuna lastik dikilmişti. Ben bana bebek hediye geldi diye sevinirken bebeğim mutfaktaki bir askıya asıldı ve etrafındaki tüm poşetleri eteğinin altına topladı. Ne süper bir fikir ve ne güzel bir hobi değilmi? hatta bunları yapıp satanlar olduğunu da sonradan öğrendim. Artık kızlarımızın bebeklerini atmıyacağız. Ne yapacağız? Harika Poşet toplama torbaları...İşte birkaç örnek daha...

0 yorum:

Yorum Gönder

 

Son Yazılar

Son Yorumlar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Yumak Sepeti Blog Copyright © 2009 Flower Garden is Designed by Blog for Blog Yumak Sepeti Flower Image by YumakSepeti