1 Haziran 2009 Pazartesi

Renkli Örme Saç Bandı


Bayıldım, bayıldım. Bu saç bandı o kadar şık, o kadar güzel ki. Örüp saçıma taktım ve bakmaya doyamadım. Hele bir de akıllı renkli ipten olunca şahane durdu.Hem bere, hem saç bandı olduğu için değişik bir havası var.Saçımızı atkuyruğu şeklinde topladığımızda, bere takamama sorunumuz kalmadı.Bu saç bandını nasıl mı yaptım. Takip edin...

Yapılışını kısaca anlatayım:

8 zincir çekip üzerine ikili trabzan yapıyoruz. İkiye katlayıp kenarlarını dikiyoruz. 8 zincir çekip, 4 ilmek öteye tutturuyoruz. Bu şekilde 1.turu dönüyoruz. 2.sırada 10 ilmek çekip üst sıradaki 8 zincirlik köprünün ortasına 2tane ikili trabzan ile tutturuyoruz. 3.sıra 12 zincir 3 x ikili trabzan, 4.sıra 12 zincir 5 x ikili trabzan, 5.sıra 12zincir 7 x ikili trabzan ve 6.sırada 10 zincir ile birleştirip sık iğne ile saç bandımızı dönüyoruz. Son sırada sık iğnenin üzerine ikili trabzan yapıp, üç ilmeği bir alarak kapatıyoruz. Güle güle kullanalım...

0 yorum:

Yorum Gönder

 

Son Yazılar

Son Yorumlar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Yumak Sepeti Blog Copyright © 2009 Flower Garden is Designed by Blog for Blog Yumak Sepeti Flower Image by YumakSepeti